mandag 23. august 2010

Bislett Sushi, Bislett

Det er ikke ofte jeg reklamerer, men denne posten vil bli en slags dobbel anbefalning.
Jeg er medlem av Groupon, der jeg får ulike tilbud. Av og til dumper det inn tilbud om billigere sushi, og det var en av disse tilbudene som brakte meg til Bislett Sushi. Jeg hadde kjøpt to kuponger på deres Special Deal, og bestemte meg for å ta med min kjære og medanmelder på middag.

Lokalet ligger i et litt "slitt" nabolag rett nedenfor St.Hanshaugen. Inngangen ligger på et hjørne av et bygg som også er litt glissent. Jeg ble litt skeptisk til at den utrolig billige prisen jeg hadde fått satte standarden for mat og service også. På innsiden var det imidlertid både moderne og koselig, og avslappet, uformell stemning. Bardisk ved vinduet, stilige småbord og en innbydende fiskedisk.

Kupongen hadde allerede fastsatt menyen, 6 tempura, 6 maki med flyvefiskrogn og 8 assorterte ngiri. Stilig anrettet mat ble rimelig kjapt og uformelt servert. Smaken overgikk imidlertid virkelig all forventning! Saftig, fersk og smaksrik fisk i passe biter. Tempuraen var fritert til perfeksjon og flyvefiskmakien hadde helt riktig balanse av alle smakene.

Kjempefornøyd med en en flott Deal! Vil du også ha en Deal?

Pris: Billig! Vi hadde en Deal, men de har også mange "pakkeløsninger" og enkeltbiter til rimelige priser
Smak: 5/6.
Service: 3/6. Helt som forventet, hyggelige uformelle folk :)
Atmosfære: Mye bedre enn førsteinntrykket, veldig moderne og koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar